Arkadaşlar sezeryanla doğum yaptım ilk bir kaç gün sütüm çok azdı, hastanede mama verdiler kaşık biberonla. Bizde bir tane aldık arada mama vermemiz gerekirse kullanırz diye, daha sonralarıda büyüttük kaşık biberonu. Şimdi 5 aylık oldu bebeğim normal biberon vermek istiyorum. Kaşık biberon anne memesini bıraktırmıyormuş o yüzden onunla veriyorduk ama bazılarıda diyorki onun biberonla, emzikle bir alakası yok bırakacak olan bırakıyor zaten. Benmki mama yediğinde kaşık biberonla yiyor, emzik kullanıyor ve silikon göğüs ucuyla emiyor. Sormak istediğim şu; ne zamana kadar anne memesini unutur mu acaba kaygımız olacak emdiği süre boyunca mı yoksa belli bir aya geldikten sonra unutnaz mı ?