Mnli Kızlar selam bu yaz alıp nasıl olsa bir yerde giyerim dediğim ama giyemediğim ya da 1 kez iç mekanda giydiğim ayakkabı sandaletleri kışlıklara yer açmak için dolaba koydum birazdan gardropsa da yükleyeceğim ihtiyacı olan baksın