alptugun_annesii Selam kızlar oğlum 14 aylık kış ayı geliyor malum bende takviye şeyler kullanmak istiyorum balık yağı vs gibi. Sizlerin kullandıklarından tavsiye almak isterim
alptugun_annesii elisa2705 prematüre doğduğu için hastalığa dirençli olsun istiyorum yoksa kilosu yerinde
elisa2705 alptugun_annesii Dirençli olur o merak etmeyin doktor vermiyorsa kullanmayı doğru bulmuyorum