kuzeydmrc Memeyi bıraktıgından beri 8-9 gündür öğlen uyumuyor. Sabah 8-9 kalkıyor akşam 11 uyuyor. Yani ben ne yapacağım? Öğlen uyumayacak mı artık? Meme emerken akşam en geç 10da uyurdu
Gamzeliff kuzeydmrc bizde 20ayligiz gündüzleri çok zor uyutuyorum büyük ihtimal 2yasindan sonra hiç uyutamicam gibi🥴
kuzeydmrc Gamzeliff yani uyumayınca ben mahvoluyorum 9 aylık filandı tek uykuya düştü. Ben zaten biliyorum uykuyu cok sevmıyor ama tek uykuyu bırakınca da ne yapacağımı bilmiyorum