2erkekannes Merhaba çocuğum 2.5 aylik sünnet ettirmek istiyorum. Yakın zamanda sünnet ettirip memnun kalan var mı?
songulla 2erkekannes benimde bebeğim 2.5 aylıktı tam ettirdiğimde ilk gün biraz huysuz olup ağlıyorlar ama sadece 1 gün rahat edersiniz bence ettirin
Hiilyuss Esra3419 evet anestezi ile yapıldı bizim baska bir peoblem daha vardı şkisi aynı anda olacaktı zaten mecburen uyuttular
Esrbruck 2erkekannes oğlum 50 günlüktü lokal anestezi ile dikişli oldu oğlum iki yaşına girmek üzere, Gecen hafta da halam oğluna yaptırdı çık memnun kaldı
isranur123 Sultanbeyli ersoy hastanesinde 1 bucuk aylıkken yaptırdık lokal anestezi ile oldu dikişli oldu bizimkisi memnun kaldık 3 gün olmadan iğleşti hemen