derinmoms23 tugba12tugba hiç probiyotik kullanmadım sadece d vitamini kullandım oda sağlık ocağının değil artık bir diğer yorumlarmdada belirttim. Doktorum nasıl önerirse öyle gidiyorum. Ve bebeğime 4. Ayında sürekli kendi yaptığım meyveli yoğurtlardan yedirdim azar azar.
tugba12tugba bayanbadem kaçıncı aydan itibaren kullanıyorsunuz acaba onu balık yağı varmış ya içinde yenidoğana olmaz sanırım di mi
bayanbadem tugba12tugba 2 aylıktı normalden balık yağlıya geçtik doktor değiştirdim o zaman o değiştirdi bu daha içerik olarak zengin ve faydalı demişti. Kızım da prematüre 6 hafta geriden geliyor.
Mrvkyaoglu Bu ocean ın linkini bı verseniz benim bebeğimde aynı aşırı huysuz denemedigim şey kalmadı 2 aydır 4 gündür D vitamini vermiyorum bumu yapiyoe acaba diye rahatladı biri link versin lütfen kızlar nasıl bişey bende baslayim