ysmnabd bu ne ki ben bildiğin yumak yumak atıyorum her gün.hee oturduhum saç dolu.her misafire gittiğimde saçlarımı koltuktan toplayıp öyle kalkıyorum.doktora gittim.emzdirdiğin için normal dedi.azcık demirim düşük belki ondandır da bilmiyorum.Allahtan saçım gür de çok belli olmuyor