Bu sorunu nası çözebilirim seneye kreşe gidecek ordada çocuklara vurucak diye cok korkuyorum 😧 parkta genelde vurmaz sadece iki defa bir cocuk ittirdi ama evde kardeşini(6 aylık) bu sıra ısırmaya çalışıyor ister istemez yapma diye ona kızıyorum 😏 bu durumu nasıl unutturabilirim