mahseb nerden alırsanız alın, sitesinde kayıt birimi var ordan kayıt yapıyorsunuz cihaz için. Ben metro marketten almıştım o zamanlar böyle meşhur değildi. Çok memnunum, çok güzel süpürüyor. Ama 5 yılda iki kere servislik oldu. O pahalılık için 5 yıllık ömür çok az. Şu an tetiği bozuldu. Basınca temassızlık yapıyordu bir süredir. Şimdi hepten basmıyor tetiği. V10 animal modeli benimki. Asla yedek parçası vs yok, çöp oldu resmen. Şimdi philips aquatrio 9000 serisi alıcam. Bir araştırın derim