Twitter da çok görüyorum kiracı ile ilgili twitleri ama sanırım mahkemeler kiracıdan yana para verip çıkarıyor insanlar kendi evinden üstelik kendisi kirada oturmasına rağmen. 5 yıl üzeriyse ilk sözleşme yaptığınız tarih, rayiç bedeli ile ilgili bir mahkeme açabiliyosunuz diye biliyorum avukata danışmanız gerek