besyig Normal boyayla boyadım , siyaha boyadığım için 10 bilemedin 20 dk beklettim fazla durdurmadım. Aynı şekilde doğumdan sonrada boyadım ama aynı hatırlamıyorum . Eğer sarı vs renk yapacaksanız bence bekleyin benim gibi siyah yapacaksanız boya yıka yapabilirsiniz . Birde ben maske taktım solumamaya çalıştım kokusunu alınca ağlamaya başladım koştum yıkadım saçımı şükür bebeğimde bişey yok