damlade28 Kızım 54 günlük ilk doğduğunda hastaneden çıkacağımız gün dediler kalbimde üfürüm olduğunu kardiyolojiye yönlendirdiler bizde gittik 2 gün önce akciğerdeki damarda daralma olduğunu çok masum bir üfürüm var dendi 3 ay sonra tekrar gelin dedi çok telaşlıyım o gün çok ağladığı için EKG çektirmedik içim rahat etmedi tekrar randevu aldım
dertlikaval damlade28 26 yaşındayım akciğerler için bilgim yok fakat benim de kalbimde üfürüm var çocukken sağlık ocağında ki doktor söylemişti bu zamana kadar hiç problem yaşamadım sadece çocukken çok aşırı koşunca nefesim kesiliyordu o kadar senede bir kendim tedbir amaçlı gidiyorum normal doğum yapacaktım onda bile problem yaratmadı ben son dakika sancıya dayanamadım vazgeçtim çoğu bebekte çıkıyor bu inşallah bir şey çıkmaz içinizi ferah tutun 🫶
onefinemom damlade28 ben 7 günlükken kalp ameliyatı oldum, doğumdan beri var hafif üfürümüm, damar daralmasında da anjiyo yapıyorlar çoooook basit bir işlem. Belki gerek bile kalmaz sizin için gerçekten. Çoğu üfürüm kapanıyor gerçi ileride de, telaş etmeyin 🥺
jasminegms damlade28 bende öyle doğmuşum şuan 5 aylık bir bebeğim var çapada ameliyat oldum umarım sizin bebeğinizde iyi olur ben 5 yasına kada rilaç kullanıp 5 yasında ameliyat olmusum suan 26 yasındayım hala ufak bir üfürüm var ama hiç beni etkilemedi
zeynepci012 Tugba8080 yükselirse takip edicez dedi kasımda 2 aylık oluyoruz inşallah o zaman götürücem bakıcaz
Tugba8080 zeynepci012 yeni doğduğunda hafifse yükselmez rahat olun bol bol emzirin em gida döneminde organik besleyin birşey olmaz Allah’ın izniyle ferah olun
ikioglus Oğlumun akciğer atardamarı hiç gelişmemişti ameliyatla kapakçık ve damar yapıldı. Şu an damarda hafif darlık var ancak operasyon değil koltuk atından anjiyo ile halledeceğiz sorun yaratırsa dediler. Genelde de darlığa anjiyo ile müdahale ediyorlar
zctn Bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum . Dizi kaygılandırmak da istemem ya da önce şunu sorayım bebeğiniz kaç kilo doğdu . Benim bebeğimde de bu durumlar var birebir aynı ve 40 Günlükkken anjiyo oldu çok basit bir işlem yine de kilosunu söylerseniz
EypMom zctn kardeşimde william ve şuan 12 yaşında ve 10 yaşına kadar bilemedik siz nasıl bildiniz bu kadar erken
Tugba8080 ikioglus aman iyi olsun rabbim hep iyi etsin inşallah hep güzel günlerini görmek nasip olsun.
Tugba8080 zeynepci012 rica ederim rahat olun ferah olun. Kapak yapısı nasıl bozuk mu birşey dediler mi
zeynepci012 Tugba8080 yok hayır 2 delikten teki kapanmış diğeride kapanmak üzere dedi kilo aldıkça akciğer damarındakinden bahsetti darlıktan 15miş değeri işte kasımda kontrolümüz var yükselmiş mi diye bakıcak