gulsummu Normalmi bilmiyorum , 4 tane dişi var normal değilse acaba hangi doktora gideyim diş mi cocukmu
Filizz23 20 aylıkken 4 dişi vardı bizimde doktora sorduğumda yavaş ilerlemiş değerlerine bakalım dedi değerleri normal çıktı Şuan 22 aylık 4 dişi daha çıktı 8 dişimiz var 😀endişe etmeyin genetik olabiliyor bu durum