Bebeğimin iki gündür ateşi sürekli olarak inip çıkıyor dün doktora götürdüm altıncı hastalık veya el ayak hastalığı olabilir dedi. Döküntüler başladı bu sabah el ayak hastalığı yüksek ihtimalle. Şuan fitil kullanıyoruz birde şurup verdi ateş için . Bu hastalığı geçiren bebekler nasıl atlattılar acaba anneler