1 hafta önce Diyarbakır a taşındık. Bebeğime 2 doz Rotateq aşısı yaptırmıştım 3. Dozu da burada yapılacak ama 2 gündür aşıyı hiç bir eczanede bulamıyoruz. Depolara sorduruyoruz Güneydoğu da yok bu aşı Rotarix var diyorlar. Tanıdık eczacısı olan sordurabilecek kimse var mı?? Doktorumuzu aradık 3. Doz yaptırmasak ne olur ya da 1 doz da Rotarix yaptırsak diye ama ona da ulaşamadım. Bilgisi olan yardımcı olabilecek kimse var mı ???