Merhaba Arkadaşlar🌼 Kızım şuan 4 yaşında. Boyu 95 cm ve 13 kilo.
Prematüre doğmuştu 2270 gram, boyu da 44 cm olarak.
Dün endokrin uzmanına götürdüm kızımı ve haftaya gerekli tahlil ve testler yapacağını duruma göre büyüme hormonu başlanacağını söyledi. Persentil de boyu alt sınırında aşağısında kalıyor. Kilosu da tam alt sınırda.
Aranızda çocuğuna büyüme hormonu kullanılanlar var mı? Nasıl etki ediyor herhangi bir yan etkisi var mı? Hakkında bilgisi olanlar paylaşabilirseniz çok sevinirim. Biraz tedirginim bu konuda. Teşekkürler🌷