Kızım 2 gündür kusuyordu dün de su gibi isaldi bu sabah da ateşi başladı kusmaya başladığı ilk gün doktora götürdük serum takıldı kan ve idrar temiz çıktı bu yüzden ilaç yazmadan eve yolladı doktor ama belirtiler devam ederse gelin tekrar dedi o gün sadece kusması vardı ama üstüne ateş ve isal de eklendi ve suan çok halsiz biraz fazla su içse çıkartıyor belki de susuz kaldi vücudu eşime acile gidelim diyorum abartma diyor pazartesi gideriz diyor. Sizce abartıyor muyum sinirlenmeye başladım artık su içir su içir diyor eşim ama zaten çocuk içince kusuyor anlamıyor