melisakayra ben de bebeğime aptamil kullanıyorum hastanedeki hemşire aptamilin gaz yaptığını hipp kullanmamı önerdi henüz değiştirmedim ben. Günde iki defa mama veriyorum bebeğim 19 günlük gaz problemi var ama mamadan olduğunu düşünmüyorum çoğunluk anne sütü içiyor