Herkese merhaba
Dyson süpürgem birkaç gündür sadece mavi renkte yani orta modda çalışırken birkaç saniye çalışıp sonra kendi kendine duruyor, tekrar tetiğe basıp çalıştırdığımda hiçbir sıkıntı olmuyor ama sadece mavi renkte ilk başta tutukluluk yapıyor böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?
Filtre temizliğini yaptım ürün gayet temiz herhangi bir tıkanıklığı yok, hatta tarak kısmını taktığımda daha yoğun olduğunu fark ettim yani her çalışmada yapıyor bunu tarak takılıyken. Diğer uçlara takılıyken arada bir yapıyor, bir sıkıntı yaşayan ve çözüm bulabilen var mı acaba??