Kızlar bu normal mi bilmiyorum çevremdeki herkes normal diyo geçer diyo ama artık kafayı yicem ya. Bebeğim 3. Ayın içerisinde 1.5 aylıkken bile daha rahat çıkarttığı gazı ve yaptığı kakayı gün geçtikçe daha zorlanarak yapıyor nedennnn?? Sürekli gaz halinde ve ıkınıp duruyo ya bunun azalması gerekmiyo mu başka bi problem mi var niye sürekli böyle. Sabah kalkıyo kakasını yapıyo 2-3 gaz çıkarıyor sonra kıvranmaya başlıyo. Hele gece artık memeyle kavga ediyo ve çok ağlıyo memeyi bırakıp çılgınca ağlıyo ben ayağa kalkıp gezdirerek emzirmeden de uyumuyo hatta dün öyle bile zor uyudu.niye böyle yapıyo aynı durumu yaşayan var mı nolur bi yardım ya🤯🤯🤯🤯