mondecaidensecmeler Kızlar günaydin ☀️ bunları alıp kullanan var mı? Almayı düşünüyorum da olsa da olur mu olmasada olur mu? Pratik oluyorsa ise yariyorsa almayı düşünüyorum yoksa boş yere almim😂
Aybarsmom_ mondecaidensecmeler Alt açma çantasını kullanıyorum çok pratik dışarı çıkacağım zaman direk çantama atıyorum hepsi içinde oluyor 👌
3kedili2bebekli mondecaidensecmeler ben kullanıyorum ama böyle büyük değil 3 bölmeli çok memnunum birinde bez birinde ıslak mendil ıslak mendilin yanında ateş ölçer bir diğer gözde de yedek emzikler var gece biberon da atıyorum içine falan 😂
Aybarsmom_ mondecaidensecmeler ben Trendyoldan almıştım hamur satıcısından. Kesinlikle ordan alın çok sağlam 2 senedir hiç bişey olmadı.
3kedili2bebekli mondecaidensecmeler Şöyle bir şey çok basit ama ben memnunum hediye gelmişti cidden ise yarar bir şey bence özellikle de küçük bebeği olup gece bakım yapanlar yada bebeği mamayla beslenenler ilk zamanlar pişik kremi ağız mendili yedek zıbın falan koyardım
yagmurkokusu_ mondecaidensecmeler ikisini de kullandım en üstte ki bir süreden sonra kullanamadım keçe olan düzenleyici daha güzel tavsiye ederim , alttaki ıslak mendil bez düzenleyiciyi hala kullanıyorum.
Bsrkrk mondecaidensecmeler alt açma çantasi çok pratik ben kullaniyorum derli toplu oluyor cantaya atinca da. Bir de kece bölmeli organizer kullaniyorum. İkisini de iyi ki almişim diyorum