Sessizzzz Arkadaşlar geceleri mamaları nasıl veriyorsunuz kaldırıp mi veriyorsunuz çocuğa yoksa uyurken yani yatarken mi veriyorsunuz
Sessizzzz SweetMom__ sormak istediğim şu hani coxuk ystiyor ya o şekilde mi veriyorsun yoksa çocuğu ystsktan kaldırıp mi yani şu siralar gaz olmaya başladı benim bebekfe açaba yatar pozisyonda verdiğim için mi oluyor onu merak ediyorum
Aselinannesi0655 Sessizzzz canım düz yatar pozisyonda verme aspire eder Allah korusun hafif başını yükselt .