Oğlum 3 aylık akşamları 7 de gece uykusuna yatıyor 9 da uyanıyor besliyorum geri uyuyor 12 de uyanıyor besliyorum geri uyuyor ama 12 den sonra saat başı bazen 45 dkda uyanıyor acaba akşam uykusunu aldığı için mi böyle yapıyor veya alışkanlıktan dolayı mı? Sizinde böyle oldu mu? Nasıl düzeltebilirim yardımcı olur musunuz? Gece sürekli uyanması beni cok zorluyor ben de uykusuz kalınca gün içinde ona yetemediğimi düşünüyorum. ( gündüzleri de ortalama 30-40 dakika uyuyor 3-4 kere uyuyor ve gündüzleri destekli sallayarak uyutuyorum)