Başıma kötü bir olay gelmedi öyle ama bikaç ay önce rüyamda öldüğümü kefenlendiğimi gördüm, herkese sesleniyordum ben ölmedim diye ama kimse beni duymuyordu, çok kötüydü çok.. okadar korktum ki.. ölüm aklıma geldikçe panik atak geçiriyorum zaten. Korkuyorum gömülmekten😣