Kızlar bu bebeğim sakin bebeydi.4 gundu geceleri 1 saatdan bir bazen 2 saatden bir kalkiyo meme istiyo yada nebileyim ağlayarak kalkiyo resmen butun sinirlerim gergin ne guzel uyumak var .Kesintisiz yatmiyo oysa guzel yatiyodu sanki yeni doğan bebek, dişler çıkmıyo hala ama geceler hep ora bura salliyo kendini uykuya geçişi zor nasıl bıraktırım gece uyumasin bitdim ben