Biz de yarın 5. Ayında yani 2.doz yaptırıcaz kafayı yemek üzereyim ilkinde acillik olmuştuk sürekli korkunç bir ağlama ve asla düşmeyen ateş.. Yarın yine bunlara hazır değilim çocuğuma kıyamıyorum bir ay daha geciktirmeyi teklif edeceğim doktoruma biraz daha büyüsün toparlasın ıstiyorum ben de çok korkuyorum