ızlar sizin de bebeğiniz hala parmağını emiyor mu ya 3,5 aylık olacak benimki hala çok sık emiyor elleri hep ağzında çok fazla da salya akıtıyor bazen tüm parmaklarını bazen de baş parmağını buluyor bildiğiniz meme gibi emiyor bayadır keşfetti 1 ay rahat olmuştur başlayalı ama hala çok sık yapıyor devam edecek diye korkuyorum ilerde çoğu kişi öyle yazmış emzik denemekten de sıkıldım istemiyor yani ne yapacağımı şaşırdım siz de durumlar nasıl geçiyor mu be zaman geçiyor hiç vuracak gibi gelmedi bana 🥲