Merhabalar;
Bi kaç gün önce kızımı rutin kontrol için akay hastanesine götürdük oradaki doktor kan ilacı takviyesine başlamamız lazım sağlık ocağı ücretsiz veriyor ama içinde bir sürü şey var dedi (saydı tek tek) size kalmış bir şey ben önerdiğim şeyi yazayim biraz pahalı dedi. Her neyse aldık prospektüs u okudum 4 10 yaş grubu için uygundur diyor. Ne yapmam lazım kullanan oldu mu ? Ilacın adı BESTIRON