Kızlar bebeğim 22 günlük başlarda sadece anne sütü veriyordum ama 1 haftadır yetmediğini farkedip mamaya da başladık günde 2 kere 30ml mama veriyorum kalan saatlerde de hep emziriyorum mamanın üzerine de emziriyorum gazı çıkıyor ama 2 gündür kaka yapmıyor kabız olabilir mi endişelenmeli miyim yoksa bu normal bişey mi? Mama verdiğim için kendimi suçluyorum mamadan olmuş olabilir mi?