Kızlar kızım 1 yaşında dün sabah 6 da uyandı ve kustu baya ağladı vs sonra 2 kere ishal tuvaletini yaptı neyse kahvaltı yaptı ondan sonra hiçbiseyi yoktu yoksa götürcektim acile simdi 1 saat oldu uyandı kustu yine dün gece kustugunda bisey yoktu ama bu sefer yediklerini cıkarmış 3 kere falan kustu simdi uyudu tekrar ara ara ağliyor neden olabilir acaba ya sabahı beklemek zorundayım götürmek için