Gündüz uykularını düzene koydum. Öğlen 12 gibi 1-1.5 saat uyur sonra saat 3 gibi aynı şekilde. Mışıl mışıl da uyuyoruz bi sorun yok ama gece uykusunu anlayamıyorum. Saat 10 oluyor 11 oluyor gece 2 lere kadar uyumadığını bile bilirim. Diyelim 11 12 dedik yatırdım. Defalarca kez kalkıyor ağlaya ağlaya uyanıyor. Uyurken bile ağlıyor. 7 aylığız. Ne olur diş demeyin. Aylardir kendimi diş diye avutuyorum ama yok diş fln değil. Hiçbir diş belirtimiz yok ama neredeyse 2 aydır fln böyleyiz. Şimdi beyaz gürültü açtım uyumaya devam ediyor ,kapatınca 10 dk içinde yine ağlıyor uyaniyor. Beyaz gürültüyü de doğduğundan beri sürekli kullanan biri degilim. Uyumak için ona bağımlı da değil. Memede uyuyan bir bebek ,böyle olunca sadece meme ile tekrar uykuya döndürebiliyorum. Gece 10 kere emziriyorum resmen. Nedir bu huzursuzluk, tadımlara yeni başladığımız bir aydayız. Doymuyor mu, çişi geliyor ona mı huzursuzlanıyor, 7 aylık olmasına rağmen gaz sorunu mu var… çözemedim. Gündüz toplamda 3 saatten fazla da uyutmuyor ki… Bütün gece uyuyor aslında ama onlarca kez uyana uyana uyuyor. Defalarca meme veriyorum. Derin dalışlı bir uyku yok . Uykusuz gece geçiren ve heder olan ben oluyorum.