Kızım 10 ay 6 günlük gece uyurken yataktan düştü kalçanın altında 3-4 cm aşağıda kırık oluştu ve belden aşağı komple alçıya alındı. Bu alçı 30 gün duracak dedi doktor. Canımdan can gidiyor baktıkça. Elbette beterin beteri var bunun farkındayım ama ne bileyim, canımın canı öyle bir yanıyor uykusuzluğum, açlığım, hiçbir şeyim umrumda değil ne zaman iyileşecek dört gözle bekliyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Alçıya özenli bakmam adına alt değiştirme vs o kadar zor ki, bana değil ona. Canı çok yanıyor. Yaşayan var mı bu durumu ki…