neriabahram günlerdir öksürüyor grip oldu üç dört gün sonra öksürük başladı çok acı çekiyor theranatur ve tereyağlı pekmez verdik hafifliyor bir saat sonra yine başlıyor var mı etkili yöntemleriniz lütfen yardımcı olun