Minigim2 aile arasında kutladık baya hastaydı kuzucugum hastaneden çıkıp ertesi günü kutlamistik biz. pembe beyaz balonlarla süsledim kendimde siyah bir pantalonla krem rengi bir t-shirt giydim kızıma hatıra olsun dedik zaten giydirip fotoğraf çekip çıkartık elbiseyi 😁
Ama kuzeninim düğünün de giydirmistim sonra elbise çok güzel gercekten