Bebeğim 5 buçuk aylık doğduğu günden beri anne sütü alıyor bugün öylesine Bi içecek mi diye aptamil verdim içmedi tükürdü püskürttü açken de verdim onu da istemedi sizce neden olmuş olabilir sütüm şükürler olsun yetiyor ama denemek istedim başına gelen oldu mu