gulsummu Benim kızım çok düşüyor 17 aylık ama artık kahroluyorum ya , sizinkiler nasıl derler yürüsün ondansonra gör gerçekten zor
hasibekar gulsummu 9 aylık olduk bebegim yürümeye çalışıyor hep düşüyor bir korumalı aldım ona düştüğünde canı acımıyor
Birdunyabircennetannesi gulsummu 3 yaşında en aşağı 20 25 kez düşer önüne bakmadan yürümeyi sevdiği için 😅
AbEsMu130125 gulsummu benimki 6 aylık çok çok düşüyor o gün mama sandalyesinde kalkıp kendini yere attı dışarda bebek arabasında durmuyor onu kucağıma aliyirum yere bırakıyorum onu emekliyor ama ayağa kalkmaya calisiyor sürekli düşüyor daha bu emekleme dönemi yürüyen nce nasıl yapacaz ben evi terk edeyim en iyisi
Deletedmom_1111 gulsummu aşkım hiç kahrolma inan düşe kalka büyüyecek Benim kızımın ayağında kemik sorunu var ister istemez düşüyordu kafayı sırcak noktasına geldim ama son anda bıraktım
gulsummu hasibekar yeni yürümeye başlayan bebekte zor çok dengede değil ve hep düşmeyeeyilli benimki yine öyle değil ama pat küt hep düşüyor morelim çok bozuk bugün düştü dudağı patladı mesela 🥺
gulsummu AbEsMu130125 daha yürümuyorkende düşüyordu , daha yürüyünce gör canimkotu oluyor ya sehba köşeleri , koltuk ayakları , dolap kenarları hep kötü yerler ne yapayım bilmiyorum
bikupakahvee gulsummu dün evde düz zeminde normal yürür iken yere kapaklandı alt dişi ile üst dudağını patlattı ağzı kan doldu Hoop bu akşam bir daha aynı senaryo aynı şekilde üst dudağını 2.kez patlattı 😪 ya sabır ya sabırrrrr