ezgikulaksiz 3 aylık kızım var uykuda ağlıyor bu ara 4,5 kez yapmaya başladı ve zor sakinleşiyor. Uykuda gözünü bile açmadan ağlama krizi sonra yine sakince devam uyumaya. Yaşıyor musunuz sizce neden
elifats ezgikulaksiz evet 5 aylık bebeğimde yaşıyorum bazen ben uyuyorken bir ağlıyor uykuda çığlık çığlığa ağlıyor ödüm kopuyor
aslanannesiiii06 ezgikulaksiz 3 aylık atak bu sanırım benim oğlumda öyle hiç yapmadığı bişeydi şimdi bir anda krize giriyor ağlamaktan sonrasında da uyumaya devam ediyor
azranur3457 ezgikulaksiz 3 ay hala anne karnında hissediyorlar sonraki dönemde adaptasyon sürecinde bu tarz durumlar olabiliyor. Güvende hissetme durumu olabilir. Belki gaz durumu olabilir bağırsak gazı. Benim kız da öyle yapardı.