buyeni hoşgeldin aramıza 🤣
10 aylıkken hamile olduğumu öğrendim şuan 21 aylık ve 42 günlük bebişim var. Hamilelik başlarında mide bulantısından halin kalmıyor son aylarda da göbekten. Doğumdan sonrası daha zor oluyor gaz sancısı olduğu zaman ağlayıp duruyor büyük de ağlamaya başlıyor. Kıskançlık hat safada zaten. İlgisi alakası başka birisndw oluyor. Anneannesi ilgileniyordu bazen şimdi yan yana gelsek anne mi nene mi desek nene der can sıkıntısı yaşıyorum ama mecburdum ne yapabilirim 🥲
Bende normal doğum yaptım 2 sinde de. 2. Si daha kolay geldi bana ilkine göre. Suyum gelmişti ilkinde 2 cm ile direkt gittim korkudan sancı yok bir şey yok. Bunda suyum gelmedi ama 3 haftadır düzenli sancilarım vardı 3 cm açılma ile başladım 3.5 saat sancı çektim evde her sancı gelmesine ıkındım hafif kanamam oldu artık takatim kalmayınca hastaneye gittik yakındı mesafemiz (5dk) direkt doğuma aldılar 7-8 cm ile suyum patlatilinca tam açılma oldu zaten 15 dkda bütün herşeyim tamamlanıp doğumum oldu 🤲🏻 42 günlük olduk bugün yorucu ama güzel duygular 🥹❤️