Merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum bu arada ilk bebeğim oglum var 4 aylık olduk çok şükür beni hiç emmedi tutturamadik bı turlu Bebelac Gold kullanıyoruz ama malum mamalar çok pahalı bir kutu mama bir hafta anca gidiyor 100 TL ben şimdi arada bir başka mama alıyım bir öğün Bebelac bir öğün başka mama veriyim diyorum ne önerirsiniz benim aklıma gelen arı mama ve hero var