Arkadaşlar bebeğim iki gündür ağlama krizlerine giriyor ve hiçbir şekilde sakinleşmiyor acaba bu bir sendrom mu ağrı kesici falan verdim ama bir yeri ağrımıyor eminim yani Sürekli ağlama krizlerine giriyor ve istediği olmayınca kendini yere fırlatıyor kafasını yerlere vuruyor bu normal mi??