5 aylık anneyim emziriyorum ilk zamanlar 1 2 gün kanama oldu 40ımdandan sonra en son 13 agustosda oldum regl 5 6 gün sürdü eylül de olmadım hala 1 hafta oldu gelmedi tüm belirtti var karnıma 2 taraftan agrı girio agrıda degil böyle nasıl desem değişik bi agrı korktum 15 inde test yaptım negatif çıktı oda normal mi bu gebelik degildir inşallah 🥴