Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 aydır geceleri uyanıyor birdaha uyuması 3 -4 saati buluyor ayağımda sallasamda . Gündüz iki uyku yapıyor . Acaba tek uyku mu istiyor diye de denedim gündüz tek uyku yapınca da yine gece uyanıyor . Diş sorunu değil henüz gelen bir diş yok kontrol de ediyorum . Acaba uyku konusunda bi yanlışlık mı yapıyorum ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olabilecek anneler var mı 🥹🥹