alpege7 benim çocuklarımın arası da 28 ay. Bizde gidip bilinçli uyandırma yok ama küçük olan çıtırtıya uyanıyor, büyük kızıma da sürekli ses yapma demek istemediğimden kamera aldık, küçük uyuyunca odaya yatırıyorum kamerayla kafam rahat oluyor. Daha uzun uyur oldu .
Sabahları zor oluyor ikisi de yeni uyanırsa işte küçükle ilgilenmek gerek büyük kızım da acıkıyor ilgi istiyor o zamn mecbur tv açıyorum 15 20 dk duruma göre değişiyor, ama minimum tutmaya çalışıyorum tvyi.