Merhaba. Bebeğim 15 aylık. Sütüm olmadığı için 3. aydan itibaren mama içti. Hala geceleri 2, bazen 3 defa mama içmek için uyanıyor. Gündüzleri düzgün yemek yese de uyamıyor. Nasıl kesicez bu gece beslenmesini, siz neler yaptınız? Vermeyince çok ağlıyor, su vereyim dedim kabul etmiyor yine ağlıyor. Konuşmayı, anlatmayı denedim. Susuyor bazen konuşunca ama asla uyumuyor. Tecrübelerinizi rica ederim. Ne yapacağımı şaşırdım.