Zenrabelinay01 Kızlar dört gün adetim gecikti kan tahlili verdim sonuç 2.0 çıktı hamilelik yok denildi şu an bir hafta oldu daha adet olmadım sizce gene kan tahlili vermeli miyim
Duruecemm Zenrabelinay01 bir kaç gün bekleyin öyle verin bence yada erken gebelik testi yapın bir hafta sonra