kuzeyselin Sıçramadayız şu an bool ağlama huysuzluk ve kucakta olma isteği var kızlar 3 ay 1 haftalığız. Aynı durumda olan var mı 9 gün sonra da en büyük sıçrama olan 4. Sıçramayı gösteriyor::(((( 3 böyleyse 4 nasıl olur acabaaağğğğ🫠🫠🫠😪😪😪😪