Bebeğim 1 yasında. Dünden beri ateşi var . Ben hastayım benden geçti heralde . Hemen doktora götürmedim direk antibiyotik yazıp yolluyorlar tahlil bile yapmadan. Bugün 2. Gündü surup veriyorum atesi cıkınca. 38.7 ye cıktı en son. Öyle 39 lara cıkmıyor dus aldırıyorum. Hapşırmaya başladı . Burnu akmıyor öksürük hırıltı yok yemeğinide yiyor. Yarında geçmezse doktora gideceğim. Sizdede hemen doktora gitmeyip evde soguk algınlığınını geçireniniz varmı. Çünkü gercekten hemen herseye antibiyotik yazıyorlar ve cocugun bagırsakları mahvoluyor. Virüs kaynaklı soğuk algınlıklarında antibiyotikte bi işe yaramıyormus zaten.