kuzeyselin duş yaptırabilirsiniz. Yaptıramam dersenizde rutin olarak ılık bez ile yüzünü, elini ve ayaklarını silip kitap okuyarak loş ortamda uyutmayı deneyebilirsiniz. Ama duş daha iyi oluyor hem bebeklerde yoruluyor. Benimki 2 aylık 19.30 da yıkıyorum, besliyorum ve 20.30 -21:00 gibi uykuya dalıyor. 20:00-02:00 arası büyğme hormonu salgılandığı için 20:00 gibi yatırmak gelişimi için katkılı olur. Yani illa diğerleri de olmak zorunda değil, uyku arkadaşı alıştırabilirsin ve dediğim gibi kitap okuyabilirsin o da inceler hem kitabı bir kaç gün içerisinde de kitap okunduğunda uyuyacağını bilir