Benim bebe 15 aylık. Arada parmak ucunda yürüyor. 3 ayı geçmez yürüteç kullandık. Bende baya araştırdım. Otizmle ilgili bir şeyler yazıyordu. Ama sosyal gülümseme. Adına tepki verme. Oyun kurma var. En önemlisi göz teması var. Başka da bi sıkıntı yok. Otizm olduğunu düşünmüyorum şahsen