Of bilmiyorum saçma gelebilir ama ben eminim başak burcuyum suyu nerdeyse üfleyerek içerim dolabıma asla pis giysi koymam bugün giydiğimi akşam kirliye atarım ama bugun kışlık hırkamın yani en son geçen kış giymiştim önünde yağ lekesi yemek lekesi böyle anlatamıyorum olamaz yani aklım almıyor krem rengi hırka bide o leke görülmeyecek kadar da küçük değil tatilden döndüm kıyafetlerimi düzenlerken bugün o hırka gözüme çarptı ve şok oldum